Ο παραβάτης μητροπολίτης Κλιν Λεωνίδας προκαλεί με αντικανονικούς ισχυρισμούς και άρνηση της κανονικής τάξης της Εκκλησίας


 

Με κάθε τους δημόσια παρέμβαση-"απάντηση" οι Μοσχοβίτες αποδεικνύουν ολοένα και πιο φανερά ότι δεν λειτουργούν με εκκλησιαστική συνείδηση και φρόνημα, αλλά ως πολιτικάντηδες και εντεταλμένοι του Ρωσικού Κράτους, με απειλές και εκβιασμούς, με εξαγορά συνειδήσεων και ψυχολογικό πόλεμο, όπως ακριβώς έχουν διδαχθεί από τις μυστικές υπηρεσίες της Σοβιετικής Ένωσης κάποτε και σήμερα της Ρωσικής Ομοσπονδίας.

Χωρίς καμία έκπληξη -κάθε κακία πια είναι αναμενόμενη από τους σχισματικούς Μοσχοβίτες- διάβασα την "απάντηση" του αντικανονικού "εξάρχου" των Ρώσων στην Αφρική, μητροπολίτη Κλιν Λεωνίδα, σχετικά με την κανονική και δίκαιη κλήτευση από το Συνοδικό Δικαστήριο του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας των δύο κληρικών της Μόσχας που δραστηριοποιούνται αντιεκκλησιαστικά και αντικανονικά στα εδάφη της κανονικής δικαιοδοσίας του.

Δεν έχω καμία διάθεση να σχολιάσω τις αμιγώς πολιτικές αναφορές και τον για μία ακόμη φορά διατυπωθένα ωμό και ανήθικο εκβιασμό προς τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας: θα το ξανασκεφτούμε, εάν... ξε-αναγνωρίσεις την Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας!!!...

Διαπίστωσα, όμως, με βαθειά απογοήτευση -που δημιουργεί πλέον την πεποίθηση ότι οι Μοσχοβίτες έχουν απαρνηθεί οριστικώς όλα τα όρια και τους κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας- τα έωλα επιχειρήματα με τα οποία τόσο ο Λεωνίδας όσο και οι κλητευθέντες προς απολογία δύο κληρικοί αρνούνται την απολογία ενώπιον του Συνοδικού Δικαστηρίου του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας. Επιχειρήματα που αντιβαίνουν ευθέως στους Ιερούς Κανόνες και την Ιερά Παράδοση της Εκκλησίας μας.

Ισχυρίζονται ότι:

"«Πρέπει να καταλάβουν ότι δεν έχουν δικαίωμα να καλούν κληρικούς μας σε Συνοδικό δικαστήριο. Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας μπορεί να απευθύνεται μόνο σε κληρικούς του, και στο ποίμνιό του»...

Επίσης, ο Ρώσος Ιεράρχης πρόσθεσε ότι όποια κι αν είναι η απόφαση του συνοδικού δικαστηρίου του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, «αυτό δεν θα έχει καμιά απολύτως συνέπεια. Πρόκειται για μια παράνομη απόφαση, την οποία η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία δεν θα αναγνωρίσει ποτέ».

...

Οι εγκαλούμενοι στο Συνοδικό δικαστήριο πρωθιερέας Ανδρέας Νόβικοφ και Γεώργιος Μαξίμοφ δήλωσαν ότι το δικαστήριο του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας δεν είναι αρμόδιο να τους δικάσει.

Ο π. Γεώργιος Μαξίμοφ ανέφερε στον Πατριάρχη Θεόδωρο ότι: «Ως κληρικός άλλης Εκκλησίας είμαι κατ’ αρχήν εκτός δικαιοδοσίας του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, ακόμη κι αν αυτό δεν βρισκόταν σε σχίσμα»...".

Οι ανωτέρω αντικανονικοί ισχυρισμοί αποδεικνύουν και πάλι ότι το φρόνημα και το ήθος της λεγόμενης "Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας" δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την Ορθοδοξία. Είναι αμιγώς προτεσταντικοί ισχυρισμοί. Μόνο οι προτεσταντικές "εκκλησίες" έχουν απόλυτη αυτονομία και ανεξαρτησία μεταξύ τους και μπορούν να δραστηριοποιούνται όπου και όποτε θέλει η καθεμία, χωρίς να υπάρχουν "όρια" και "δικαιοδοσίες". Όχι όμως η Ορθόδοξη Εκκλησία.

Στην Ορθόδοξη Εκκλησία, σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες, τα εκκλησιαστικά παραπτώματα κρίνονται εκεί που διαπράττονται. Δηλαδή, οι δύο κληρικοί της "Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας" κανονικώς κλητεύθηκαν από το Συνοδικό Δικαστήριο του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας για πράξεις που τέλεσαν εντός των ορίων της κανονικής του δικαιοδοσίας. Από τη στιγμή που παρανομούν εντός των ορίων του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και σε βάρος του, εκείνο έχει την ευθύνη και την υποχρέωση να τους καλέσει σε απολογία και να τους κρίνει.

Αυτές τις θεμελιώδεις αρχές του Κανονικού Δικαίου της Εκκλησίας τις γνωρίζουν ακόμη και οι πρωτοετείς φοιτητές. Προφανώς, δεν τις αγνοεί ούτε ο μητροπολίτης Λεωνίδας ούτε οι δύο κληρικοί του. Συνειδητά επομένως ψεύδονται και αρνούνται να υπακούσουν στην κανονικότητα της Εκκλησίας, αφού, όπως είπα εξαρχής, λειτουργούν όχι ως εκκλησιαστικοί άνδρες και ποιμένες, αλλά ως "διπλωμάτες" και "πράκτορες" της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Ενεργούν όχι με τη Δύναμη και τη Σοφία του Θεού, τον Χριστό, αλλά με την κοσμική ισχύ και αλαζονεία του κράτους που τους στηρίζει, δηλαδή με τη δύναμη του Αντιχρίστου.

Ποιος θα νικήσει στο τέλος δεν χρειάζεται να το πω. Το γνωρίζει κάθε πιστό μέλος της Εκκλησίας μας.