ΠΕΡΙ ΤΟΥ... "ΟΥΝΙΤΗ" ΠΕΤΡΟΥ ΠΟΡΟΣΕΝΚΟ...




Κάποιος αντιφρονών σε αυτά που υποστηρίζω, μου έστειλε την παρατιθέμενη φωτογραφία που εμφανίζει τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Πέτρο Ποροσένκο να κοινωνάει από τον Ουνίτη Αρχιεπίσκοπο στην Ουκρανία. Και λόγω του προηγούμενου δημοσιεύματός μου (εδώ) ο αντιφρονών αυτός μου γράφει: "Είδα τυχαία αυτό που είχατε γράψει στις 8 Ιανουαρίου και σας εκθέτει! Ο Πρόεδρος κοινωνάει κανονικά από τον Ουνιτη Αρχιεπισκοπο επομένως ποιοι είναι συκοφάντες;"

Θεωρώ χρέος μου να παραθέσω και εδώ την απάντηση που έδωσα στον παραπάνω. Γιατί είμαι σίγουρος ότι και άλλοι αδελφοί, είτε καλοπροαίρετα είτε όχι, θα έχουν αυτό το ερώτημα από τη φωτογραφία αυτή που με...
υπερβάλλοντα ζήλο διακινεί εδώ και καιρό η ρωσική και φιλορωσική προπαγάνδα.

Λοιπόν, του απάντησα, και αυτή η απάντηση απευθύνεται σε καθένα που έχει παρόμοια ερωτήματα:

"Οι συκοφάντες είναι αυτοί που αλλοιώνουν μια είδηση. Στη φωτογραφία αυτή, την οποία φυσικά και έχω υπόψιν μου, ο Ποροσένκο εμφανίζεται να κοινωνά από Ουνίτη. Αυτή είναι η είδηση. Το ότι ΕΙΝΑΙ Ουνίτης είναι η διαστρέβλωση και η συκοφαντία της ρωσικής προπαγάνδας και όσων την υπηρετούν.
Αν έπραξε ορθά που κοινώνησε; Η προσωπική μου γνώμη είναι όχι.
Αλλά θα πρέπει να μην ξεχνάμε ότι ο Ποροσένκο είναι Ηγέτης μιας χώρας, η οποία έχει πληγεί από την Ουνία, από τον 17ο αιώνα, με κυρίαρχη και αποκλειστική ευθύνη των Ρώσων, της πολιτικής του τότε Τσάρου και του Πατριαρχείου Μόσχας.
Οι Ουνίτες της Ουκρανίας δεν έγιναν τέτοιοι επειδή θέλησαν να αρνηθούν την Ορθόδοξη Πίστη και αγάπησαν τον παπισμό. Εξωθήθηκαν σε αυτή την λάθος κατεύθυνση ως αντίδραση στην πάντοτε καταδυναστευτική και αντιουκρανική πολιτική των Ρώσων.
Οι Ρώσοι δημιούργησαν την Ουνία τόσο στην Ουκρανία όσο και στο Πατριαρχείο Αντιοχείας, όπου πλέον η συντριπτική πλειοψηφία έχουν ενταχθεί στον Ελληνοκαθολικό Πατριάρχη Αντιοχείας! 1.600.000 είναι οι Ουνίτες της Αντιόχειας έναντι μόλις 800.000 του Ορθόδοξου Πατριαρχείου Αντιοχείας! Άλλο ένα κατόρθωμα των Ρώσων και της εκεί ανθελληνικής τους πολιτικής.
Λοιπόν, ο Ποροσένκο ενδιαφέρεται, όπως άλλωστε και η Εκκλησία της Ουκρανίας, για την επιστροφή των Ουνιτών. Η οποία τώρα πια, με την Αυτοκέφαλη Εκκλησία, την ανεξάρτητη από τις ρωσικές μοχλεύσεις, είναι θέμα χρόνου να συμβεί.
Και αυτό θα είναι η μεγαλύτερη εξ Ουρανού δικαίωση για τις Αποφάσεις του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου.
Ελπίζω να ενδιαφέρεστε για την σωτηρία τόσων εκατομμυρίων ψυχών. Γιατί η Μόσχα όχι μόνο δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ, αλλά και προτίμησε να τους εξωθήσει στο σχίσμα και στην Ουνία, παρά να βάλει νερό στο κρασί της εξουσιομανίας και αλαζονείας της..."