ΛΑΘΟΣ Η ΝΕΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ! Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ: ΛΟΥΚΕΤΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ. ΑΡΚΕΙ Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.




«... καὶ νῦν εἰ μὲν ἀφεῖς αὐτοῖς τὴν ἁμαρτίαν αὐτῶν, ἄφες· εἰ δὲ μή, ἐξάλειψόν με ἐκ τῆς βίβλου σου, ἧς ἔγραψας» (Έξοδ. λβ΄ 32)

Όλα τα έχει κάνει καλά μέχρι τώρα η Κυβέρνηση, επειδή, ορθώς, ακούει μόνο τους ΕΙΔΙΚΟΥΣ, τους επιστήμονες, τους πιστούς αλλά και ειδικούς, όπως ο εξαίρετος λοιμωξιολόγος κ. Σωτήριος Τσιόδρας.


Σήμερα μάθαμε ότι η Κυβέρνηση, μετά από τις έντονες πιέσεις της Εκκλησίας, θα επιτρέψει, λέει, την λειτουργία όλων των ναών κατά τη Μεγάλη Εβδομάδα, αλλά χωρίς πιστούς, χωρίς μεγάφωνα, χωρίς καμπάνες... ΟΚ. Δηλαδή, ΤΙ ακολουθίες θα είναι αυτές; Ακολουθίες μόνο και μόνο για να ικανοποιήσουν τον ΕΓΩΙΣΜΟ και την ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣΗ ορισμένων κληρικών, ανοήτων, φανατικών, αθεολόγητων; Δηλαδή, δεν επαρκεί η Θεία Ευχαριστία, η Λατρεία εν γένει, όταν τελείται από τον Επίσκοπο της Τοπικής Εκκλησίας εκ μέρους όλου του πληρώματός της; Πρέπει να λειτουργούν ταυτόχρονα όλοι οι ιερείς; χωρίς τη συμμετοχή πιστών; για ποιον; για τον εαυτό τους; για την αυτοϊκανοποίησή τους;

ΛΑΘΟΣ η νέα απόφαση της Κυβέρνησης, όταν αυτός ο μήνας, ο Απρίλιος, είναι τόσο κρίσιμος για την τελική έκβαση της μάχης με την πανδημία, όπως τονίζουν όλοι οι ειδικοί. Ποιος θα ελέγξει αν κάποιοι ΑΝΟΗΤΟΙ και ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ κληρικοί, και υπάρχουν δυστυχώς αρκετοί ανά την Ελλάδα, δεν θα βάλουν από την... πίσω πόρτα ανθρώπους κατά τις ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδος και μάλιστα κατά τη Θεία Λειτουργία της Μ. Πέμπτης ή του Μ. Σαββάτου; Μπορεί η Ελληνική Πολιτεία να ελέγξει ταυτόχρονα τις υπέρ τις 7.000 ενορίες της Ελλάδος για το αν τηρούν τους περιορισμούς; Και αν κάποιοι τους παραβιάσουν και έχουμε διασπορά του κορωνοϊού, την επομένη θα βγουν και θα κατηγορούν την Εκκλησία γενικά και συλλήβδην;

ΟΧΙ! ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ! Εγώ, ως εφημέριος της Ενορίας Κούφης Ρεθύμνου, που ήδη έχω ένα κρούσμα στην ενορία μου -το δεύτερο στο Ρέθυμνο- δεν θα ανοίξω την Εκκλησία της Αγίας Μαρίνας για τέλεση οποιασδήποτε ακολουθίας, είτε με είτε χωρίς κόσμο, έως αν παρέλθη η οργή Κυρίου! Γιατί δεν θα πάρω στο λαιμό μου κανένα! Γιατί ως εφημέριος και πνευματικός πατέρας θεωρώ ότι οφείλω να συμπάσχω με το ποίμνιό μου και όχι να παριστάνω τον «ζηλωτή» και τον «σούπερ-ευσεβή»! Γιατί αφού οι αγαπημένοι μου ενορίτες δεν μπορούν -και δεν πρέπει- αυτήν την ώρα να προσέλθουν στον ιερό ναό της Αγίας Μαρίνας και να τελέσομε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τις ακολουθίες και την κοινή λατρεία προς τον Θεόν, τότε ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΩ, γιατί αυτό θα είναι πράξη εγωκεντρισμού και αυτοδικαιώσεως!

Εγώ, ως εφημέριος, οφείλω να προσευχηθώ για τους ενορίτες μου από το δικό μου ταμιείον, ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ, όπως και εκείνοι από τη δική τους. Η μόνη λατρευτική σύναξη που πρέπει να επιτρέπεται και να γίνεται σε αυτήν την περίοδο της πανδημίας είναι εκείνη με προεξάρχοντα τον Επίσκοπο της κάθε τοπικής Εκκλησίας. Και αυτή φυσικά χωρίς τη συμμετοχή εκκλησιαζομένων. Και εφόσον ο Επίσκοπός μου -εν ονόματι του οποίου λειτουργώ και τελώ τα πάντα για να είναι έγκυρα και κανονικά και θεοφιλή και ευπρόσδεκτα από τον Θεό- γνωρίζω ότι τελεί για το σύνολο του ποιμνίου του τις ευχαριστιακές και λατρευτικές συνάξεις, τότε αυτό μου αρκεί. Και πρέπει να μου αρκεί. Διαφορετικά δεν είμαι Ορθόδοξος κληρικός, αλλά "πρεσβυτεριανός" ή "προτεστάντης" ή ολότελα αντίχριστος!

Και όσο για τους θλιβερούς ταραξίες της Εκκλησίας, αποτειχισμένους ψευτοπαπάδες, που ακόμη ταράσσουν τις συνειδήσεις των πιστών με τις αθεολόγητες κραυγές τους, ώρα είναι η Εκκλησία να αναλάβει επιτέλους τις ευθύνες της και να τους οδηγήσει στον μόνο ενδεδειγμένο δρόμο: ΤΗΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ!

Στώμεν καλώς! Στώμεν μετά φόβου! Ζει Κύριος ο Θεός! Αμήν!