Ο "παπισμός" της Ρωσικής Εκκλησίας εν τη λειτουργική πράξει...


 

Μόνο στη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία μνημονεύεται ο πάπας της Ρώμης απανταχού της γης, και εκεί όχι πάντα...

Στη Ρωσική Εκκλησία το παπικό σύστημα σε όλο του το "μεγαλείο"... Εν πάση τη δεσποτεία Κυρίου μνημονεύεται προ του κυριάρχου Επισκόπου και ο "μεγάλος αυθέντης και πατήρ Παναγιώτατος Πατριάρχης Κύριλλος", ωσάν να έχει... παγκόσμια δικαιοδοσία, όπως δηλαδή ο πάπας της Ρώμης...

Μάλιστα, στα Ιεροσόλυμα για παράδειγμα, οι της ROCOR, μνημονεύουν βέβαια πρώτα τον Ιεροσολύμων, αλλά ως "μακαριώτατο", τυπικά και... κατ' ανάγκην, ενώ τον Κύριλλο ως "Παναγιώτατο αυθέντη και πατέρα"!!! Και μετά μνημονεύουν και τον επικεφαλής της ROCOR Μητροπολίτη Ιλαρίωνα και μετά τον λειτουργούντα τοπικό επίσκοπο...

Τσίρκο με προεκτάσεις εκκλησιολογικής αυθαιρεσίας που αποδεικνύει τις τάσεις παπισμού της Ρωσικής Εκκλησίας...

Ιδού το ακριβές κείμενο από λειτουργικό βιβλίο που χρησιμοποιείται από τη ROCOR στα Ιεροσόλυμα:

"Υπέρ του μακαριωτάτου Πατριάρχου Θεοφίλου, του μεγάλου αυθέντου και πατρός ημών Παναγιωτάτου Πατριάρχου Κυρίλλου, του κυρίου ημών Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ιλαρίωνος, πρωθιεράρχου της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας εκτός Ρωσίας, του κυρίου ημών Σεβασμιωτάτου/Θεοφιλεστάτου Μητροπολίτου/Επισκόπου (τάδε)..."