ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ «ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΩΝ» ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΦΩΝΗ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ...




Όταν ξεκίνησα να γράφω δημόσια για σημαντικά ζητήματα που απασχολούν την Αγία μας Εκκλησία γνώριζα πολύ καλά τους κινδύνους και τα ενδεχόμενα. Δεν είμαι αφελής, για να μην αντιλαμβάνομαι τα πανίσχυρα συμφέροντα που διαπλέκονται και διακυβεύονται σε αυτά τα ζητήματα... Και πως οι πλέον εύκολοι στόχοι για τέτοια σκοτεινά και αδίστακτα συμφέροντα είμαστε εμείς, οι...
«ελεύθεροι σκοπευτές» της αλήθειας, που δεν είμαστε ούτε στρατευμένοι ούτε υπάλληλοι κανενός.

Όσο μικρή και αδύναμη και αν είναι μια φωνή, εφόσον μαρτυρεί την αλήθεια και το δίκαιο, ενοχλεί τον διάβολο, τον πατέρα του ψεύδους, και όλους εκείνους που επιτελούν το δικό του έργο επί της γης. Και γι’ αυτό πρέπει με κάθε μέσο να φιμωθεί... Αυτό γίνεται εδώ και αιώνες από όλα τα καθεστώτα και τα συστήματα της πλάνης, του ολοκληρωτισμού, της ανελευθερίας. Αυτό συμβαίνει κατεξοχήν στις μέρες μας, που η μοσχοβίτικη αλητεία έχει ξεδιπλώσει σε παγκόσμιο επίπεδο όλο τον ερεβώδη μηχανισμό προπαγάνδας και μίσους που διαθέτει στο εωσφορικό της οπλοστάσιο.

Θεωρώ χρέος μου να ενημερώσω όλους τους αδελφούς και φίλους που με στηρίζουν αυτόν τον καιρό, με ανιδιοτέλεια και αγάπη χριστιανική, για τα κατ’ εμέ. Διότι προσωπική μου θέση είναι ότι δεν πρέπει να αφήσουμε το ψέμα να κατισχύσει, όσα όπλα και αν διαθέτει, αλλά με αυτοθυσιαστικό και ρωμαλέο φρόνημα να μαρτυρούμε την αλήθεια και το δίκαιο. 

Για τον εαυτό μου δεν έχω κανένα πρόβλημα. Καμία προσωπική επιθυμία ή επιδίωξη δεν κρύβεται πίσω από το δημόσιο λόγο μου. Γι’ αυτό και προσωπικά δεν φοβούμαι τίποτα και κανένα, παρά μόνο τον Θεόν! Το έχω πει και πάλι, το λέω ξανά: Δεν είμαι υπάλληλος ή εντεταλμένος κανενός αφεντικού, είτε αγαθού είτε πονηρού. Είμαι δούλος Ιησού Χριστού και ταπεινός διάκονος της Αγίας του Εκκλησίας. Αυτή και μόνο η ιδιότητα με καθιστά υπόχρεο να μαρτυρώ την αλήθεια και να αντιστέκομαι στο ψεύδος και την προπαγάνδα. Όπως έκαναν όλοι οι Πατέρες μας, όλοι οι Άγιοί μας, όλοι οι αληθινοί Χριστιανοί από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε η Εκκλησία στον κόσμο.

Όμως, οι αδίστακτοι πολέμιοι της αλήθειας και της ελευθερίας μετέρχονται ανήθικα και ανέντιμα μέσα για να επιβάλουν την «omertà», τη σιωπή απέναντι στις παρανομίες και τις αθλιότητες που υπηρετούν. Δυστυχώς, αποπειράθηκαν επανειλημμένως να εμπλέξουν με δόλιο τρόπο, με απειλές, με μεθόδους μαφίας κυριολεκτικά, πρόσωπα που αγαπώ και με αγαπούν, τα οποία όμως δεν έχουν καμία απολύτως ευθύνη και εμπλοκή στα όσα εγώ πράττω ή λέγω με τις δημόσιες παρεμβάσεις μου. Η αγάπη και η αφοσίωσή μου σε αυτά τα πρόσωπα δεν με αφήνουν να επιτρέψω αυτήν την εμπλοκή τους από ανθρώπους που έχουν μάθει να λειτουργούν αδίστακτα, με μεθόδους πρακτορίστικες και μαφιόζικες, με την δύναμη που τους παρέχει η εκδούλευσή τους στους «ισχυρούς της ημέρας», το ξεπούλημα της ψυχής τους στο διάβολο και στα αντίθεα και απάνθρωπα έργα του. Αυτό οφείλω να το αποτρέψω με κάθε τρόπο. Χωρίς ταυτόχρονα να πάψω να λέω με ελευθερία την γνώμη μου, όπως ο κάθε άνθρωπος σε μια χώρα δημοκρατική που υπάρχουν και λειτουργούν ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα και ελευθερίες.

Την ίδια στιγμή, στις ευθείες απειλές έρχονται να προστεθούν βρώμικες και ανήθικες επιθέσεις σε βάρος του προσώπου μου από «κουκουλοφόρους» του διαδικτύου, από ψεύτικα προφίλ, τα οποία αφήνονται να σχολιάζουν με σαφείς φωτογραφικές χλευαστικές και συκοφαντικές αναφορές στο πρόσωπό μου. Ένα από αυτά τα προφίλ έχει το όνομα George Xwrianopoulos. Κυριολεκτικά με έχει πάρει στο κατόπι, που λέει ο λόγος, με χυδαία σχόλια και αναρτήσεις, είτε σε δικά μου δημοσιεύματα είτε σε δημοσιεύματα άλλων σελίδων, όπως φαίνεται στις εικόνες (print screen) που παραθέτω... 

Δεν γνωρίζω ποιος ή ποιοι κρύβονται πίσω από αυτά τα προφίλ... Και, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν θα μπω στη διαδικασία να προσφύγω στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, παρά το ότι μου έγιναν τέτοιες συστάσεις. Θεωρώ ότι η καλύτερη καταδίκη για τους υπηρέτες του ψεύδους και τους οπαδούς τους, είναι να αφήνονται να γράφουν ελεύθερα αποκαλύπτοντας το ήθος και το ποιόν τους. 

Καταλήγοντας, θα δώσω μια υπόσχεση. Δεν θα πάψω να μιλώ και να γράφω δημόσια. Αυτό μόνον ο Θεός μπορεί να μου το απαγορεύσει. Κανείς άλλος, πολύ δε περισσότερο όσοι νομίζουν ότι μπορούν ανενόχλητοι να κακοποιούν την αλήθεια και το δίκαιο.

Ζητώ ταπεινά τις προσευχές και την ηθική συμπαράσταση όλων των εν Χριστώ αγαπητών αδελφών, ώστε να διαλυθούν τα έργα του σκότους και να λάβουν την από Θεού ανταπόδοση που τους πρέπει όσοι τα υπηρετούν.

Κλείνω αυτήν τη δημόσια εξομολόγηση-κατάθεση ψυχής με τον 27ο Ψαλμό του Προφητάνακτος Δαυΐδ, ο οποίος αποτελεί την καθημερινή μου προσευχή, σε αυτούς τους τόσο δύσκολους και θυμωμένους καιρούς...


«Πρὸς σέ, Κύριε, ἐκέκραξα, ὁ Θεός μου, μὴ παρασιωπήσῃς ἀπ᾿ ἐμοῦ, μήποτε παρασιωπήσῃς ἀπ᾿ ἐμοῦ καὶ ὁμοιωθήσομαι τοῖς καταβαίνουσιν εἰς λάκκον.
Εἰσάκουσον τῆς φωνῆς τῆς δεήσεώς μου ἐν τῷ δέεσθαί με πρὸς σέ, ἐν τῷ αἴρειν με χεῖράς μου πρὸς ναὸν ἅγιόν σου.
Μὴ συνελκύσῃς μετὰ ἁμαρτωλῶν τὴν ψυχήν μου καὶ μετὰ ἐργαζομένων ἀδικίαν μὴ συναπολέσῃς με τῶν λαλούντων εἰρήνην μετὰ τῶν πλησίον αὐτῶν, κακὰ δὲ ἐν ταῖς καρδίαις αὐτῶν.
Δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν καὶ κατὰ τὴν πονηρίαν τῶν ἐπιτηδευμάτων αὐτῶν· κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς.
Ὅτι οὐ συνῆκαν εἰς τὰ ἔργα Κυρίου καὶ εἰς τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτοῦ· καθελεῖς αὐτοὺς καὶ οὐ μὴ οἰκοδομήσεις αὐτούς.
Εὐλογητὸς Κύριος, ὅτι εἰσήκουσε τῆς φωνῆς τῆς δεήσεώς μου.
Κύριος βοηθός μου καὶ ὑπερασπιστής μου· ἐπ᾿ αὐτῷ ἤλπισεν ἡ καρδία μου, καὶ ἐβοηθήθην, καὶ ἀνέθαλεν ἡ σάρξ μου· καὶ ἐκ θελήματός μου ἐξομολογήσομαι αὐτῷ.
Κύριος κραταίωμα τοῦ λαοῦ αὐτοῦ καὶ ὑπερασπιστὴς τῶν σωτηρίων τοῦ χριστοῦ αὐτοῦ ἐστι.
Σῶσον τὸν λαόν σου καὶ εὐλόγησον τὴν κληρονομίαν σου καὶ ποίμανον αὐτοὺς καὶ ἔπαρον αὐτοὺς ἕως τοῦ αἰῶνος»...